Gigabyte GA-7VASMFS Help

Autor: Gathor <nospam_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 11:54:21 MET

Witam
Mam problem jakiego jeszcze nie miałem. Płyta glowna Gigabyte GA-7VASMFS ,
Athlon 1 GHZ , DDR 512 400MHZ ,na takich podzespołach złozona i nie moge
zainstalowac żadnego systemu podczas instalacji, instalator wywala błedy, że
nie może skopiowac bibliotek, jeżeli zainstaluje bez tych bibliotek to
wywala komunikat na niebieskim tle że jest niesparwny sprzet i system zamyka
instalacje, aby nie uszkodzic podzespołów. Wymienione tasmy, napędy, grafika
i procesor z innego komputera na któym wszystko działa natomiast na tej
płycie nie moge nic zainstalować. Testowałem pamięci programem "Gold
Memory" i nie pokazuje żadnych błedów. Co jest grane męcze sie juz trzeci
dzień i nie moge dojść do ładu. Może ktoś miał podobny problem z tą płytą.
Płyta jest nowa, więc nie wiem czy to wina płyty. Prosze o pomoc może ktos
miał taki problem i mi pomoże. Co jeszcze sprawdzić. Jak przetestować
procesor
Pozdrawiam.
J$S