Re: [K7S5A] problem z pendrive'ami

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 11:47:40 MET

Dnia Mon, 18 Dec 2006 11:03:06 +0100, Wiktor S. napisał(a):

> tak, z tyłu i "z przodu" (czyli gniazdo z pinami na samej płycie) - to samo
> :-/

Kiedyś podłączałem pod swój komp czytnik kart pamięci. Musiałem wykorzystać
pewien soft, który dalej leży u mnie na dysku. Nazywa się to
00055114_w98seme2kxp_v2_14.exe
Poszukaj w necie albo jak chcesz to ci podeślę (2,8MB), oczywiście już nie
wiem czy to soft do konkretnego typu czytnika czy bardziej uniwersalny.
Ale co do K7S5A to nie słyszałem żeby do jej wad należało złe traktowanie
USB. Sądzę że problem leży w OS-ie.

--
Jacek