Re: Prtition magic a cylinder 1024

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 11:43:00 MET

Dnia Sun, 17 Dec 2006 21:40:16 +0100, Karol Y napisał(a):

> Skoro te sa o niebo lepsze, to czemu wszyscy ciagle sie pytaja jak
> zrobic cos w PM?

Ponieważ jest zdecydowanie najbardziej intuicyjnym i prostym programem do
partycjonowania. Z tej przyczyny jest najczęściej używanym (szczególnie
przez mniej doświadczonych użytkowników). Tu też leży przyczyna
największych kłopotów. Mnie jeszcze nie udało się czegoś spieprzyć przy
pomocy PM, a przy pomocy Paragona owszem. Co prawda to nie skutek błędu
PPM-a lecz mojego, ale wróciłem do PM-a. Tu mogę mieszając w partycjach
rozmawiać przez telefon i zerkać co chwilę w telewizor :) Znam go na
pamięć.