Jaką ja mam pamięć? ("wydruk" z Everesta)

Autor: alanpierwszy <alanpierwszy_at_z.wirtualnej.polski>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 10:51:22 MET

zamierzam dokupic kolejne 256MB ale nie wiem jaką bo sie troche juz
pogubilem w tych oznaczeniach DDR , DDR SDRAM, potem Mhz, i jakies 3200,
2700. nie wiem co to oznacza wszystko.
drukuje ponizej "wydruki" z programu Everest dotyczace owej pamieci. pomoze
mi ktos co mam kupic zeby wszystko grało jak nalezy w kompie? z gory dzieki
i sory za lame... proszę zerknąć wszystko jest czytelnie pogrubione na dole
nie trzeba sie wczytywac za bardzo ...

Everest HE:

Zakładka Komputer ---> Podsumowanie:

Pole Wartość

Komputer

System operacyjny Microsoft Windows XP Professional

Dodatek service pack systemu operacyjnego Dodatek Service Pack 2

DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

Nazwa komputera ALEY-NOWY

Nazwa użytkownika ALan Aley

Płyta główna

Typ procesora Unknown, 1500 MHz (9 x 167) 2200+

Nazwa płyty głównej ASRock K7VT6 (5 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)

Mikroukład płyty głównej VIA VT8377 Apollo KT600

Pamięć fizyczna 256 MB (PC3200 DDR SDRAM)

Typ BIOS'u AMI (07/19/04)

Port komunikacyjny Port komunikacyjny (COM1)

Port komunikacyjny Port drukarki ECP (LPT1)

Ekran

....i tak dalej ...to juz nie wazne

Zakładka Płyta główna--->Pamięć:

Pole Wartość

Pamięć fizyczna

W sumie 255 MB

Użytych 182 MB

Wolne 72 MB

Wykorzystanie 72 %

Rozmiar pliku wymiany

W sumie 617 MB

Użytych 244 MB

Wolne 372 MB

Wykorzystanie 40 %

Pamięć wirtualna

W sumie 873 MB

Użytych 427 MB

Wolne 445 MB

Wykorzystanie 49 %

Physical Address Extension (PAE)

Obsługiwane przez system operacyjny Tak

Obsługiwane przez procesor Tak

Aktywna Nie

Problemy i Sugestie

Sugestia Zainstaluj więcej pamięci aby poprawić wydajność aplikacji.

Zakładka Płyta główna--->SPD :

Pole Wartość

Właściwości modułu pamięci

Numer seryjny Brak

Rozmiar modułu 256 MB (2 ranks, 4 banks)

Typ modułu Unbuffered

Typ pamięci DDR SDRAM

Szybkość pamięci PC3200 (200 MHz)

Szerokość modułu 64 bit

Napięcie modułu SSTL 2.5

Metoda detekcji błędów Brak

Szybkość odświeżania Zredukowana (7.8 us), Self-Refresh

Taktowanie pamięci

@ 200 MHz 3.0-3-3-8 (CL-RCD-RP-RAS)

@ 166 MHz 2.5-3-3-7 (CL-RCD-RP-RAS)

@ 133 MHz 2.0-2-2-6 (CL-RCD-RP-RAS)