Re: Dot. konfiguracji serwera

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 10:14:54 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < gg
>Myślę że macierz tylko to wie na których dyskach umieściła dane.
>Czyli uważasz że w RAID 5 dane są fizycznie tylko na 1 dysku czy na > niż
>2 bo już się pogubiłem.

Uważam, że jest redundancja wynikająca z przechowywania parzystości. Ale
nie jest to dublowanie.

>Jak czegoś nie rozumiesz to śięgnij do literatury.

Tobie mogę poradzić to samo. Ponadto podręcznik do logiki.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ A  jeśli  masz  problem z zamykaniem poprzez
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. START/Uruchom/"Zamknij system" to  zmieniasz