Re: Nowy PC dla gracza grafika wideo konesera

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 15:25:30 MET

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Wypróbuj XFCE. Fajne, a lekkie, widziałem na PII 233 MHz i było nieźle.

            Odpada - to ma byc uzywane w duzej mierze przez osobe "nietechniczna"
wiec latwe w obsludze KDE musi byc (zreszta wg opinii tej osoby latwiejsze
i bardziej naturalne niz GUI win32). Wczesniej sprawdzalem na tej starej
maszynce xubuntu z xface wlasnie - raz ze malo intuicyjne dla laika, dwa
ze OO.org, Firefox i temu podobny "ciezki" soft uzywany na codzien i tak
dziala, a zwlaszcza uruchamia sie dosc dlugo.
            Zreszta sprzet juz poszedl na ten komputer - i tak po upgrade mojego
lezala mi plyta, CPU, cooler oraz zasilacz (wszystko porzadne i kupowane
swego czasu za spore pieniadze wiec szkoda mi bylo sprzedawac za grosze)
a musialem dokupic tylko blachy obudowy i 256 MB RAM za cale
90 zl lacznie. A ten komputer na nForce2Ultra i AXP 1833 MHz jeszcze
dluuuugo posluzy do zastosowan biurowych, zwlaszcza biorac pod uwage ze do
tej pory w tej roli dzialal K6-2+ 550 i gdyby nie OS sluzylby dalej.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl