jak zrobic bootowlana partycje recovery ?

Autor: Harrow <dee_at_hoga.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 23:57:21 MET

witam

chcialbym zrobic sobie taka partycje recovery na dysku twardym , znane mi programy do tego celu typu norton ghost, paragon exact image itd
umozliwiaja zrobienie bootowlanej dyskietki lub plyty cdr, pomyslalaem ze z takiej plyty bootowlanej mozna zrobic obraz iso/bin
i to przeniesc na utworzona wczesniej partycje tak aby przy starcie systemu byl wybor czy startowac system operacyjny czy odpowiedni
program ktory pozwoli mi zrobic odtworzenie partycji z systemem operacyjnym.
Jak sie do tego zabrac? czy istnieje soft ktory robi to co sobie wymyslilem ??

Pozdrawiam B