Re: Koszty druku laserowego

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 20:14:40 MET

Dnia 12/17/2006 8:07 PM, Użytkownik Andre napisał:

> znaczy co to znaczy zresetowac tusz?

Tusze w nowych plujkach mają zabezpieczenia żeby po zużyciu
(teoretycznym) całośći nie móc ich wykorzystać.
A reset oznacza zaznaczenie że tusz jest nowy. W zależności od drukarki
robi się to blokując pewne piny i wsadzając tusz spowrotem do drukarki
(i takie bajery) a do inncyh (chyba epsonów) są programy.

Więcej nie wiem bo sie tym nie interesowałem.

> w hp5550 uzywanie podstawowych sterownikow nic nie daje - pomiar tuszu
> dalej postepuje.

W 2840 nie sprawdzałem. I raczej nie bede bo to nie ma sensu.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \