HP Omnibook 600 has³o na biosie...

Autor: Pietrek <_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 14:38:08 MET

Mam takiego lapciaka z zapomnianym has³em do biosu.
Temat stary jak ¶wiat i przekopa³em ju¿ Google na wszelkie sposoby.
Podkre¶lam, has³o jest na biosie, dysk nie jest zahas³owany, wiêc wszystko
dzia³a jak nale¿y. Mam jednak potrzebê zajrzenia do biosu.
Has³o siê zapomnia³o, wszelkie softy z odgadywaniem has³a oraz typu killcmos
(oraz inne) nic nie daj±, nadpalenie nowej wersji biosu te¿ nic nie daje,
wyci±ganie bateryjki równie¿.
Nie chcê siê bawiæ na razie w lutowanie chipa, mo¿e jaki¶ generatorek
serwisowy???

P.