Re: Monitor 24 cale Acer - opinie

Autor: Fr <Fr_at_nospam.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 09:59:27 MET

Użytkownik "M." <a@a.pl> napisał w wiadomoœci
news:7d89$4584a358$3eb357e2$17674@news.chello.pl...
> Potrzebuję kupić duży monitor. Zastanawia mnie ten model Acer AL2416Ws.
> Link z opisem: http://strefa24.pl/product_info.php?products_id=95
> Ogólnie jeśli chodzi o laptopy tej firmy niestety opinie znajomych i moja
> własna są jednoznaczne - awaryjne.
> W monitorach królują NEC, Samsung, LG. A co z Acer-em?
> Jeśli ktoś ma - proszę o opinie.
> Przeznaczenie monitora- obróbka filmów.

Monitor LCD to 10x mniej skomplikowana konstrukcja od laptopa, mialem dwa
monitory acera i 0 problemów, w srodku monitora matryca + 1 mała płytka taka
sama jak w monitorach sony iiama fujitsu

z krolowaniem Neca się zgodzę ale samsung lg to przeciętnoœc nie roznišca
się od acera (LG tylko wybija się dezajnem)

jesli chcesz duze tanie i do filmow to:
http://sklep.henwar.pl/index.php?s=prodd&i=24060

albo HP
http://www.tre.pl/index.php?docid=abctowar&id=44702