Re: p³yta nie wstaje...

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 09:32:12 MET

U¿ytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
news:1166278708.750531.242810@n67g2000cwd.googlegroups.com...
te kondensatory ktore wlutowales s± odpowiednie?
na plytach glownych s± montowane specjalne kondziory ze zmniejszona
rezystancj± szeregow±...
jesli wlutujesz zwykle to plyta zwykle nie chce sie nawet uruchomic.

No niestety ale takich rzeczy jestem swiadomy, kondensatory s± w³asciwie,
niskoimpedancyjne, o identyczych parametrach a do tego mam do¶wiadczenie
wlutowaniu wiec gdzie indzije trzeba szukaæ przyczyny.
a sprawdza³em na dwóch zasilaczach innych.
P³yta nie ¿yje wcia¿.