Re: Brak litery ć

Autor: B0L0 <bolo_at__NOSPAM_.irc.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 23:18:47 MET

MadMan napisał(a):

> Może klawiatura jest uszkodzona? Ja mam w Amidze tak śmiesznie
> uszkodzoną tasiemkę, że po wciśnięciu shifta dopiero drugie wciśnięcie
> jakiegoś klawisza daje wielką literę... (+ kilka innych uszkodzeń, ale
> to akurat jest podobne).

moze, ale raczej bedzie to to samo co u mojego klienta na notebooku
fujitsu siemens. gryzły sie ze sobą jakieś programy z autostartu.
Hint: START---URUCHOM---msconfig---[ENTER]
przejdz do zakładki uruchamianie, odznaczaj po kolei wszystko co tam
masz zaznaczone i restartuj komputer az "ć" nie zadziała

--
pozdrawiam
bolo