Flash Bios Nvidia Quadro problem

Autor: HatMan <haha_at_haha.com>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 22:55:29 MET

Muszę koniecznie przeflashować biosa w karcie Nvidia quadro nvs 285
za pomocą nvidia_fw_video_32.15_dos_i386.img , uzyskanego ze strony
IBM. żadnych innych danych nigdzie nie znalazłem, producent Fujitsu
Siemens nie ma żadnych danych o tej karcie.
Jak zrobić obraz i czym przeflashować, producent nie podaje niczego
Obraz nie jest czytelny za pomocą WinImage, nie wiem czym wykonać
dyskietkę ..wykonałem jakiś dysk cd tego obrazu za pomocą clonecd ,
nie wiem czy zadziała , spróbuje odpalic moze to dysk bootowalny i sam
wykona flasha

dane karty Fujitsu Siemens Computers, Quadro NVS 285
bios version 5.44.02.32.03 muszę przeflashować na 5.44.02.32.15
nie mam tej samej wersji - problem taki, że coś walnąłem Riva Tunerem
i żaden ze sterowników nvidii nie rozpoznaje własnej karty, chcę
przywrócić biosa
może toto ożyje

http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?rs=0&uid=psg1MIGR-63374&loc=pl_PL

Jakieś sugestie ???