Re: p³yta nie wstaje...

Autor: Marcin Zawadzki <uvatr_at_tnmrgn.cy>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 15:06:09 MET

BETON wrote:
> Witam
> Komputer sie powiesi³, wiec jedyna droga wy³aczenia go by³o
> od³aczenie listwy zasilaj±cej.
> Po tej operacji ju¿ nie wsta³.
> Widze ze ma p³yta ma kilka napuchnietych kondensatorow. Wymieni³emje
> jednak nie da³o to zadnych efektów.
> Po zwraciu pinów "power" nic sie nie dzieje, cisza.
> Co moge jeszcze sprawdziæ, wymieniæ, lub zrobiæ
> aby moze chociaz ustaliæ przyczyne.?
> reszta podzespoów jest 100% dobra...
>
> P³yta to Epox, pod Soc A * chodzi³ na niej athlon 2000....

cze¶æ,
upewnij siê, ¿e PSU jest OK (wiem, ¿e napisa³e¶ "reszta podzespo³ów jest
100% dobra...", ale co Ci szkodzi?)
je¶li PSU jest OK, to sprawdzi³bym raz jeszcze kondensatory - czy u¿y³e¶
DOK£ADNIE takich samych i czy s± DOK£ADNIE przylutowane
no i dla pewno¶ci, wymieni³bym wszystkie pozosta³e kondensatory -
napuchniêcie, to tylko jeden z widocznych objawów uszkodzenia

--
pzdr
Zawias