Re: monitor nie dziala przez DVI

Autor: Marcin Zawadzki <uvatr_at_tnmrgn.cy>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 14:59:10 MET

Mario wrote:
> Witam,
> kupilem niedawno monitor, ktory nie dziala na DVI a jak podlacze go
> przez D-Sub to wszystko jest ok.
> Monitor to iiyama H511S, grafika Radeon 9200. Nie wiem czy to jest
> jakas usterka czy cos gdzies
> trzeba przestawic. Opcje wyboru sygnalu na monitorze przetestowalem
> :) ale nic to nie daje. Pomozcie.

może nie odpowiem Ci wprost, wskazując, co jest nie tak, ale...
...ja bym zaczął szukać przyczyny metodą eliminacji
pożycz od kogoś przejściówkę D-Sub -> DVI i podłącz monitor (DVI) do karty
(D-Sub)
jeśli zadziała, będziesz przynajmniej wiedział, że z monitorem jest OK
potem możesz spróbować w drugą stronę karta (DVI) do monitora (D-Sub)
kombinację D-Sub -> D-Sub już sprawdziłeś, więc jeśli opcja I działa OK,
opcja II nie działa, wówczas wniosek: your failure follows the graphics card
wtedy pozostaje:
- reinstalka sterów
- dokładne sprawdzenie ustawień karty w OS
- przetestowanie kombinacji: KnownGood karta graf. + Twój monitor (DVI ->
DVI);
- przetestowanie kombinacji: KnownGood monitor + Twoja karta graf. (DVI ->
DVI).
Trochę roboty niby jest, ale przynajmniej samodzielnie rozwiążesz swój
problem. Metodologia troubleshootingu też może Ci pozostanie w pamięci na
przyszłe problemy (tfu tfu!). :)

--
pzdr
Zawias