Re: Welland ME 747 AK

Autor: Czarek <ceziu.w_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 12:28:49 MET

Testuję już drugi egzemplarz. W pierwszym nie udało mi się
uruchomić interfejsu Ethernet. Wczoraj w ramach gwarancji otrzymałem
inny egzemplarz. W tym również nie działa...
Laikiem nie jetem, testowałem na różnych kompach, na różnych
systemach i z różnymi dyskami. USB działą bez zarzutu.

Jeśli chodzi o możliwości multimedialne, to nie testowałem,
zależało mi na interfejsie Ethernet. Ta jednak ma jedną wadę - nie
działa :(

Pozdrawiam,