Re: Has³o w arj

Autor: Gabriel <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 11:37:13 MET

U¿ytkownik "Andrzej" <andkas1@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:4583B639.33EF99F@wp.pl...
> Na ile bezpieczne s± dokumenty zabezpieczone has³em w programie ARJ ?
> Has³o jest 8 znakowe i mo¿e zawieraæ litery i cyfry ...
> Wiem ¿e s± programy ³amiece has³o, tylko pytanie w jakim
> czasie z³ami± one 8 znakowe has³o w arj ?
> jesli to nie ta grupa to prosze mnie odeslaæ do w³asciwej ...

Witam!
Takie has³o na ¶redniej klasy komputerze bêdzie ³amane max 2 dni.
Piszê z perspektywy ³amania hase³ w WinRAR, które ³amie siê ju¿ dosyæ
ciê¿ko.
Wczesne wersje WinRARa mia³y inne algorytmy i z tego co czyta³em, ³ama³o siê
je du¿o szybciej.
Arj my¶lê, ¿e bêdzie ³amany szybko.
A co do grupy - spróbuj pl.comp.nowe-programy i sprawd¼ jej archiwum.

Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik
http://www.avicodecs.pl/sigsoft/ <-- Monitoring Komputera Standard (program
za free)