Re: taki router a konkretne zastosowanie ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 00:04:08 MET

Andrea napisał(a):

> Nie ma potrzeby. Właśnie w takim celu praktycznie każdy router ma opcję
> klonowania adresu MAC.

dzieki wszystkim za szybkie odpowiedzi. czyli jak to zrobic ?
gniazdko->router->kompy powiadomic admina ze zmienil sie MAC. ale jak
beda wygladaly IP tych innych kompow ?
czy.
gniazdko->komp->router->inne kompy i ustawic klonowanie MAC.
sie nie znam, pierwszy raz bede robil cos takiego, a chce to zrobic sam.
jak na razie mam 2 kompy, 2sieciowki + udostepnianie netu. niestety to
nie wystarczy.