Re: Dziwny problem z nagrywarka

Autor: zyx <_at_wycinaj@k2s.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 23:51:07 MET

Grzegorz Nowak napisał(a):

> Sprawdz, czy to nie wina systemu. Jak nagrywarka sie "meczy" przy probie
> odczytu i nic z tego nie wychodzi najlepiej ja oddac na gwarancje, albo
> oddac i wymienic na cos, co nie jest samsungiem.

doklanie to samo zrobilem. Oddalem i wymienilem na LGika. Wszystko
chodzi juz jak trzeba.
Inna sprawa - gosc z Logosa bredzil, ze Samsungi sa bardzo dobre jezeli
chodzi i kwote, ktora ja posiadalem, a przy wymianie, w tym samym
sklepie, jakis inny gosciu stwierdzil, ze jego kolega mial chyba zly
dzien, ze polecil mi Samsunga...

Dzieki wielkie za wskazowki
pozdr
zyx