Norton Ghost PL

Autor: Marek M <marek007_at_autograf.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 20:22:12 MET

Witam,

Mam prośbę posidam zestaw SystemWorks 2002, w którym jest zintegrowany Ghost w
wersji 2002 (czyli 7.0). Niestety jest on w wersji angielskiej. Aby nie wyszło
to dziwnie napiszę tylko, że obiecałem pewnej osobie skombinować Ghosta 7.0 PL
niestety zapomniałem, że mój SW2002 jest w oryginalnej wersji językowej.
Stąd moja gorąca prośba do szanownych grupowiczów o poratowanie mnie plikiem
ghost.exe w wersji 7.0 PL (koniecznie po polsku!). Za przesłanie mi tego pliku
bardzo serdecznie dziękuje.

P.S.

To musi być dokładnie Ghost 7.0 PL. ;)