Re: Odtwarzacz MP4

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.comusunto>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 19:07:39 MET

Solar napisał(a):

> Ale dlaczego do nas, znaczy tutaj?
> MP3 ma tyle wspólnego z komputerami, co np. cyfrówka. A o aparaty
> fotograficzne tutaj nie pytają...
> Ja 2 tygodnie temu kupowałem MP3 poważne i MP4 zabawkę i znalazłem
> miejsce oraz model w ciagu 0,5 szukania w sieci...

Uwazam ze niejako jest to sprzet komputerowy bo bez komputera raczej by
nie mial sensu bytu.
Poza tym nie znalazlem grupy o MP4.
A to że znalazles i kupiles brawo.
Ja jednak chce kupic cos co bedzie mialo rece i nogi zwlaszcza ze to na
prezent i dlatego zwrocilem sie z prosba o doradzenie mi przez grupowiczow.
Pozdrawiam...