Re: Opinia o monitrorze lcd

Autor: causa1980 <pawel.sobaszek_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 18:37:53 MET

Generalnie faktem jest, że za tą cenę nie kupisz super monitora.
Tylko po co taki super monitor!? Sam wybrałem ten monitor i nie
żałuje. Zdecydowanie polecam LG, bo ma wszystko, co trzeba i ładnie
kolorki świecą. ponadto czerń może mogłaby być nieco lepsza, ale
to nie jest najważniejsze. Ja kupiłem go za 940 zł:))) Pzdr