Re: Dot. konfiguracji serwera

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 18:15:10 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < gg
>Nie W RAID1 mamy _tylko_ 2 dyski.

Niekoniecznie. Możesz zrobić mirror na większej liczbie fizycznych
urządzeń. Albo nawet na RAID-ach 0, będziesz mieć 0+1 (czy 1+0, nigdy
nie pamiętam kolejności).

>Przeczytaj co napisałem w nawiasie -
>zresztą sam to zacytowałeś.
>W RAID5 muszą być co najmniej 3 dyski.

Brawo. I teraz pokaż mi w których miejscach są zdublowane dane.

>Nie widzialem poważnych rozwiązań dla serwerów.

Praktycznie wszyscy szanujący się producenci mają macierze na SATA.

--
  Kruk@ -\                   | I can't go on meeting you like this(TeX)
          }-> epsilon.eu.org |