Odtwarzacz MP4

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.comusunto>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 18:03:49 MET

Witam wszystkich.
Szukalem w sieci ale nie znalazlem za wiele.
Otoz planuje zakup na prezent dla kogoś odtwarzacz przenośny MP3/MP4
Pojemnosci 1GB z ekranem minimum 1,5cala, radio itp
I do Was sie zwracam z prosba o doradzenie.
Osoba ta bedzie glownie sluchala radia i MP3 oraz ogladala na nim zdjecia.
Jednak powiedzmy raz w tygodniu bedzie tez chciala obejrzec sobie na nim
jakis film.
Naczytalem sie ze niby niektore odtwarzacze maja jakies blokady i
pozwalaja odtwarzac tylko legalne mp3/mp4 kupione poprzez internet itp.
Nie wiem ile w tym prawdy ale wolalbym odtwarzacz bez takiej blokady.
Wiem ze jesli chodzi o filmy to odtwarzacze dzialaja z formatami MTV i
AMV czy jakos tak i niby ten drugi format daje leprza kompresje a
kompresuje sie pliki video poprzez dolaczone oprogramowanie.
Chcialbym tez by dalo rade odtworzyc lub bez problemu zkonwetrowac do
odtwarzanego przez player formatu pliki rmvb gdyz wiadomo..limity ludzi
dobijaja i wola rmvb sciagac. Przydalo by sie rowniez by taki playerek
pochodzil troche na baterii a nie padał po 45minutach uzywania.
Prosze doradzcie mi coś. Przegladalem allegro i za duzo tego by wybrac
samemu zwlaszcza jak sie nie mialo z tematem nigdy do czynienia.
Pozdrawiam