Re: Przywracanie obrazu partycji systemowej po zmianie procesora na inny

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_WYTNIJ_TO>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 17:59:28 MET

Dnia Fri, 15 Dec 2006 10:38:53 +0000, Grzegorz Nowak napisał(a):

> [...]

Wymiana samego procesora się uda.

> Jesli wymiana procesora nie wiaze sie z wymiana plyty glownej mozna
> dalej korzystac z tej samej instalacji windowsa. W innym przypadku
> mozesz zobaczyc niebieski ekran.
Niekoniecznie...
Wystarczy, że wymienisz sterowniki związane z chipsetem na standardowe
windowsowe (wymiana w kontrolery IDE, urządzenia systemowe, kontrolery
USB). Sam tak niedawno "przerobiłem" u znajomego Socket A na 754 i
zaskoczył... Musisz to oczywiście zrobić przed klonowaniem.
Marcin