Re: WinFast TVExpert

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 14:37:38 MET

wroclawianin <w@o2.pl> w wiadomości <news:elpenm$pcd$1@news.dialog.net.pl>
napisał/a:

> odpowiadac dalej ok itp .. i nic nie "mędrkuje" znane/nieznane
> Wmontowalem karte do PCI > zainstalowalem wszystko z CD > odpalam i mam co
> mam - nic :( nie moja wina chyba a pisze zeby

Sry, zrozumiałem że pomijasz instalację sterowników do dodatkowych
nieznanych urządzeń.

Od czasów króla Ćwieczka (albo Świeczka ;), czyli od pixela-tv na bt878,
instaluję sterowniki do kart tv "ręcznie", i jak dotąd jest to zawsze
najskuteczniejszy sposób. Także w przypadku mojego pvr2000 - tzn. ściągam
sterownik w postaci plików do instalacji "ręcznej" (czyli po prostu zip, a
nie exe). Po rozpakowaniu zipa trzeba zlokalizować prawidłowy dla danego
modelu karty tv katalog z plikami sterownika i plikami *.inf - informacjami
dla instalatora (zdaje się, że sterownik do tv-expert nic więcej w swoim
zipie nie ma). Instaluję sterownik w takiej postaci poprzez "aktualizuj
sterownik" we właściwościach nieznanych urządzeń, podając jako położenie
plików sterownika dla każdego nieznanego urządzenia ten sam zlokalizowany
wcześniej katalog (ale pewnie ten etap masz już za sobą).

W przypadku stanu "sieczki" ze sterownikami do tv, dobrze jest przed
instalacją "ręczną" zainstalować sterownik z pliku exe (jeśli jest także w
takiej postaci) lub płyty CD, a potem użyć programu producenta do
deinstalacji sterownika.
Z pixelem też miałem problemy w przypadku źle zainstalowanego sterownika,
dopóki nie znalazłem specjalnego programu do usuwania wszelkich sterowników
do bt878, bo odinstalowywanie poprzez "dodaj/usuń" z panelu sterowania
praktycznie nic nie daje w przypadkach podobnych do Twojego (i bez
"magicznych" programów do realnego usuwania sterownika, często nie obywało
się bez reinstalacji tego cudnego systemu operacyjnego).

Wg. opisu przy sterowniku dla tv-experta, działa on tylko z najnowszą wersją
aplikacji telewizyjnej - jeśli do tego "sciagnietego specjalnie z www
leadteaka" sterownika użyłeś WinfastPVR z płyty CD, to może być powód
bluskrinów.

Inna bajka to jakiś konflikt sprzętowy. Jeśli karta jest sprawna, to jako
jedyna karta pci w komputerze powinna działać poprawnie, jak nie w jednym
slocie pci, to w drugim - może wyciągnij inne karty pci i wówczas przetestuj
tego tv-experta...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
piszczący Asus K8N nForce3 250 s754, A64 2800+ NewCastle, AC-Freezer64 Pro,
2x512MB Kingston@noname, Sapphire X1600pro 256MB AGP, Hyundai IQ-F910,