Re: Athlon 64 3700+ na s754

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 14:10:21 MET

Michał napisał(a):
> Sam proc 3700+ na s.754 kosztuje tyle, co analogiczny na AM2 w zestawie
> z płytą :)

To to ja wiem :/

> Sprzedaj procesor razem z płytą i kup zestaw na 939 (o ile chcesz
> zostawić pamięci) albo AM2. A inwestycja 2 lata temu w 754 była bardziej
> opłacalna w kwestii wydajność/cena, niż drogie wówczas 939. Sam ostatnio
> rozglądam się za jakimś tanim Sempronem 754 z płytą posiadającą AGP do
> kompa biurowego.

No nie takie to proste.
Zamiana na 939 to IMHO bez sens bo 939 i tak juz przestarzala podstawka.
  Jak juz to na AM2 ale... no wlasnie...

1,5GB pamieci do wywalenia, GF6600GT AGP do wywalenia. No i dysk na
ktorym mi zalezy na ATA. Bo nie widzialem dobrej plyty na AM2 z dwoma
interfejsami ATA a potrzebuje, czytnik DVD, naagryware i jeden dysk ATA
naraz... :/

No i taka to lipa...

RudeBoy