Zlozylem zestaw prosze o sprawdzenie.

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 13:12:14 MET

Witam

Zestaw ten ma byc wykorzystywany glownie do grafiki (Photoshop i dosc duze
pliki, nawet po kilkaset MB, czasem moze jakis render w programie 3d wiem ze
RAMU za malo ale to dokupie za jakis czas jak potanieja). Narazie grac nie
planuje ale moze mi sie nagle za chce i nie chce sobie tej mozliwosci
odcinac.
Poczytalem troche i wybralem core 2 duo poniewaz podobno dobrze sie
podkreca. Dalo by sie osiagnac na boxowym wentylatorze ze 2,6 ghz?. Jaka
plyte glowna polecacie, ktora by nie przeszkadzala w overclockingu? Wazne
tez zeby miala oprocz sata2 rowniez minimum 2xATA, poniewaz mam 2 duze dyski
ze starego kompa. Wybralem narazie jakiegos ASUSA, ale on ma niepotrzebnie
g.graf zint. wiec moze cos innego zaproponujecie.
Co do k.graf, czy dobrze robie rezygnujac z wielkosci ramu k.graf na rzecz
wyzszego taktowania i pamieci ddr3?
Co do kwoty jaka przeznaczam to 2000, ostatecznie moze byc o 200 wiecej, ale
wolalbym nie :)

    PROCESOR 730 zl:
Intel Core2 Duo E6300 1.86 GHz (S775) BOX

    PŁYTA GŁÓWNA 402 zl :
Asus P5NSLI nVidia nForce 570 SLI

    RAM 380 zl:
GoodRam DDR2 1GB 667MHz

    GRAFIKA 310 zl:
GeForce 7300GT Asus Top 128MB (550/1000) HDTV & DVI (PCI-E)

    OBUDOWA + ZASILACZ 200 zl:
Modecom Nice II 6060 - czarna - 350W

    JAKIES DVD-+RW 150 zl

--