Re: Zajebisty Serwis...

Autor: Marcin <marcinyy_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 07:54:36 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:elsjtr$g7g$2@atlantis.news.tpi.pl...

> A zdajesz sobie sprawę z tego, że różnicy w wydajności nie ma?

no jasne z nie ma:)
na AGPx8 2.12GB/s.
     AGPx4 1.06GB/s

wiec co tutaj fandzolisz?
moze zalecisz rowniez przestawienie predkosci wszystkim pecetom z 8 na 4?
no mniejsza z tym, plyta gwarantuje AGPx8, sprzet byl kupiony 5-6miesiecy
temu
a te losie tak go dopasowali ze chodzi na AGPx4, w dodatku nie wiem skad
wzieli
tak stara karte jak Radeon 9800, malo tego na diabla pakowali tak wydajna
karte
skoro i tak nie mogla ona latac na AGPx8? (poprzednia ta sama sie
uszkodzila)