Re: Biała klawiatura + klawisze regulacji głośności

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 02:53:27 MET

Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

> Taka wystarczy.
> Lecem Pędzem! (celowy ort)

            Oj nie tak szybko. Dzis szukajac czesci dla siebie w lokalnych
sklepach komputerowych specjalnie rzucilem okiem na kalwiatury o ktorych
pisales. I chyba mam dla Ciebie dobre wiesci: to co wyzej (biala + klawisze
multimedialne) oraz dodatkowo _BARDZO_ male wymiary (wielkosci klawiatury
laptopowej) ma Tracer TRK-18MTM. Polska strona Tracera sie do niej nie
przyznaje, wiec tu masz kilka linkow z google:
http://www.bino.pl/go/_info/?user_id=04569
http://warnet2.pl/czytaj.php?typ=klawiatura&opis=15

Na tych zdjeciach kiepsko to widac, ale jest naprawde mala. Tego szarego
wcale nie widac (w sklepie wogole go nie zauwazylem, dopiero teraz na
zdjeciach), a ta niebieska lezka od gory tez za bardzo nie rzuca sie w
oczy, zwlaszcza jesli patrzy sie na klawiature normalnie - tj od gory od
strony spacji.
Generalnie ja tam nie lubie takiego ukladu klawiatury, ale skoro miejsce
jest czynnikiem krytycznym....
Nie powiem Ci tez jak sie jej uzywa, bo z niej nie korzystalem a tylko
zwrocilem na nia uwage w sklepie pamietajac o Twoim pytaniu.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl