Re: skladam kompa...

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 01:41:28 MET

Użytkownik "zenek" <z@z.z> napisał w wiadomości
news:elsj7s$ecd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> W ciągu najbliższych 2 tygodni chciałbym kupić komputer dla mojej mamy
> (65 lat) - nigdy nie miała do czynienia z wirtualnymświatem. Ma służyć do
> komunikacji z internetem, jako maszyna do pisania i drukowania .

Biorąc pod uwagę przeznaczenie Sempron slot 754 np 2800+ za 150 zł
plus płyta główna za drugie 150-180 zł z grafą zintegrowaną. Dysk wystarczy
80GB za 160,
a za oszczędzone pieniądze lepszy zasilacz np Modecom.
Reszta bz

Pozdrawiam
Feromon

PS Przed Świętami to sie bierze co w hurtowni mają a nie to co by się
chciało :(((((