Re: Dziwny problem z kablem sieciowym :/

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 00:47:58 MET

"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message
news:4581a92c$1@news.home.net.pl...

> Ale jak to sprawdzic? :)

> wydaje mi sie ze nie bylo zadnych problemow.

> A to jak zrobic? :)

Wsadz kabel do switcha w tej 604 i do swojego komputera, a po nawiazaniu
polaczenia sprawdz wlasciwosci polaczenia LAN. Bedzie widac, czy polaczyles
sie w trybie 10 czy 100MBit.

Same routery chyba nie maja mozliwosci ustawienia predkosci polaczenia
(tylko autonegotiating), takze nie sprawdzisz/ustawisz tego od strony
routera (chyba ze jest jakis podsumowujacy screen)

Nie bardzo moge ci dalej pomoc, bo innych pomyslow niestety nie mam... jesli
na innych kablach dziala, a na twoim nie, to generalnie wniosek jest jeden,
chociaz ty w niego nie wierzysz :)

Pozdrawiam
Michal