Re: Produkty EVGA

Autor: czasowstrzymywacz <wszystkomajacy_at_era.pl.NOSPAM>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 22:49:12 MET

> Szukam informacji o produktach firmy EVGA, głównie kartach graficznych.
>
> Dostałem informacje od znajomego że to sprawdzona marka dla najbardziej
> wydajnego sprzętu, a potrzebuję dla mojej firmy skonfigurować 3 zestawy
> do prezentacji multimedialnych gdzie będą prezentowane najnowsze gry.
>
> Czy jest w Polsce oficjalny dystrybutor, albo jakiś sklep który ma duży
> wybór
> produktów tej firmy w DOBRYCH CENACH!

Z tego co wiem nawiększym dystrybutorem na Polskę produktów EVGA
jest firma proline.

Listę produktów masz tutaj:
http://www.proline.pl/shop.php?prodq=evga

Co do jakości to na pewno jest to dobry wybór, co prawda jest
jeszcze kilka utytuowanych marek jak np. Winfast, Sapphire.

Ale w tych najbardziej wydajnych a co za tym idzie najdroższych ;)
to faktycznie chyba EVGA przoduje!

Co ważne przy tak drogim sprzęcie jest także gwarancja wymiany
sprzętu na nowy sprzęt jedynie za różnicę w cenie;
I nawet 10 LETNIA GWARANCJA!:
http://www.proline.pl/shop.php?id=news&subid=evga_step_up_program_rgp74l&grupa=shop