Re: Kurczę LCD 22 cale za 1470 zł ?!

Autor: vgamaster <vgamaster.TNIJ_at_p2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 21:49:00 MET

> http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=13638
>
> =TN

Dokładnie ten Dell patrząc po kontach to TN, więc ten sam poziom co
wspomniana iiyama,
która to akurat monitory na matrycach TN robi chyba i tak najlepsze ze
wszystkich firm.

Duży Dell na dobrej matrycy PVA kosztuje ok. 5 tys. zł.

Więc to zupełnie inna półka cenowa.

A iiyama mnie bardzo zainteresowała ze względu na cenę (no i markę):
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B

Byłem dziś u kumpla co sobie taką kupił, i powiem że to na prawdę kawał
dobrego monitora.
Z drobnych błędów - to trochę nierównomierne podświetlenie i to nie tak jak
zwykle plamowe
w rogach a takie wzdłuż krawędzi (chyba mnie dokuczliwe).
Monitor ma dobre (jak na TN kąty na boki), jedyny, naprawdę jedyny, minus to
małe kąty
góra/dół z zwłaszcza dół. Tzn. z dołu mocno ściemnia obraz. Ale z drugiej
strony kto z dołu
ogląda obraz. Potężna rozdzielczość na boki 1680px to naprawdę coś, w
programach graficznych
wszystkie okienka poukładasz sobie z boku, nic nie przeszkadza.

Jeszcze jutro pojadę sobie do MM aby popatrzeć na inne monitorki, ale chyba
klamka zapadła
i jutro zaklikam do proline i zamówię sobie ten monitorek.