Re: Stacja graficzna - jaki sprzet ?

Autor: vgamaster <vgamaster.TNIJ_at_p2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 17:16:40 MET

> Mam przygotowac do firmy propozycje zestawu komputerowego ktory
> ma pelnic glownie funkcje stacji graficznej pod Cineme 4D v.10
> (oczywiscie bedzie tu rowniez Office, antywir ... ale to juz inna sprawa)
> [...]

Ja wypowiem się tylko co to grafiki.

Jeżeli potrzebna jest tylko bezproblemowa i szybka obsługa 2D, no to nic
nie zastąpi rodziny Matroxa.

A jak potrzebujesz bezproblemowej i bardzo szybkiej obsługi 3D to powinieneś
poważnie przemyśleć zakup produktów z rodziny EVGA: http://www.evga.com/

Ta amerykańska marka ostatnio ostro wchodzi na rynek polski i ma ciekawe
promocje:
http://www.proline.com.pl/shop.php?id=news&subid=evga_step_up_program_rgp74l
a co najważniejsze sprzęt jest naprawdę super. Sterowniki w najlepszym
wydaniu,
bezkolizyjne - bezproblemowo współpracują z dowolną Kartą Video/FireWire
(IEEE1394)
jeżeli takowa będzie potrzebna.

U mnie w firmie taki sprzęt współpracuje bezproblemowo z kamerami Canona i
Panasonica na platformie Canopusa i Pinnacle - śmiało polecam!