Jaka pamięć SDRAM?

Autor: komte <komte_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 12:19:29 MET

Cześć,

Proszę o pomoc w dobraniu pomięci do komputera. Mam PCeta z 128 MB SDRAM
133 MHz CL3 na płycie Via VT8601 (601-686A) z chipsetem Apollo PLE133
oraz biosem Award z 12.08.2002 i procesorem Celeron 1,3 GHz. Chciałbym
dołożyć 256 MB a w sklepach dostępne są dwie różne kości pamięci
(różnią się o prawie 100 zł ceną):
- tańsza (o których mówi się, że jest do nowszych chipsetów) oraz
- droższa (podobno do starych chipsetów ZX, BX, Via itp.).

W sklepie nie bardzo umieją doradzić (oczywiście poza kupieniem
droższej). Stąd moje pytanie, którą pamięć należy wybrać, ewentualnie
jak to sprawdzić?

Pozdrawiam, komte