Re: jaki windows?

Autor: schizoidalna <nothing_at_special.mail>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 12:16:37 MET

Tomasz Sanecki napisał(a):

> ludzie, miejcie litosc!
>
> http://www.allegro.pl/item147634795_procesor_intel_celeron_466mhz_cache_128_sl3eh_.html

gdyby to bylo takie proste... z tego co pamietam ktos mi tlumaczyl, ze
moja plyta wyzszych celkow nie bierze.
a poza tym... tu zacznie sie od zlotwoki, tam od zlotowki...
po to napisalam na poczatku 1 posta, ze mam nowka komputer,
chce jednak korzystac i z drugiego - jest definitywnie moj i stoi w moim
pokoju:).

pozdrawiam
schizoidalna