Re: zmiana obudowy, a nalepka legalizacyjna OS

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 10:47:39 MET

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message
news:elr68t$olu$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał w wiadomości
> A ktoś im kazał naklejać ? Niech oni się teraz martwią.
No, nie tak do końca... OEM jest _zobowiązany_ przykleić sticker, a w
momencie odbioru sprzętu nie protestowałem przeciw innej obudowie - miałem
nadzieję, że się do niej przyzwyczaję. Chciałbym zatem załątwić sprawę
polubownie (nie mówiąc już o tym, że ewentualne naprawy gwarancyjne
najwygodniej mi robić u tego samego dostawcy) - więc czekam na podpowiedzi,
jak nieniszcząco odkleić sticker. Suszarka od spodu - warto spróbować;
jakieś inne metody?