Re: złożony komp nie widzi DVD?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 02:55:38 MET

Użytkownik "bart " <nolina.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:elosie$qif$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Złozyłem swój pierwszy komp i mam taki problem ze nie moge zainstalowac na
> nim systemu (win xp) z CD gdyz ...czyta czyta płyte a potem wyswietla
> komunikat ze trzeba spróbowac raz jeszce zainstalowac a jesli dalej beda
> problemy to moze dysk jest uszkodzony.Dysk jest sprawny gdzyz udalo mi sie
> bez problemu zainstalowac na nim win 95 z dyskietek i wszytko dobrze
> chodziło.
> Płyta to Abit AB9 pro,uzywałem nowego napedu dvd benq i starszego lg-oba
> zachowywaly sie tak samo.
> [...]

Nie napisałeś czy dysk jest SATA, ale jeśli tak, to sprawdź ustawienia SATA
w BIOSie czy jest
w trybie "compatibility" czy coś podobnego. Jesno ustawienie jest dobre dla
win98 a drugie dla XP.
Przy opcjach tego ustawienia w podpowiedziach jest uwaga dla jakiego systemu
się nadaje, poczytaj...

Feromon