Re: Acer odzyskiwanie systemy w innej wersji jezykowej

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 23:52:47 MET

Cobrix napisał(a):

> Witam. Mam pytanko do posiadaczy Acerow. Chodzi o odzyskanie systemu. Sprawe
> znam na razie z opowiesci. Przy pierwszym uruchomieniu znajomi wybrali
> wegierska wersje jezykowa. Z tego sie dowiedzialem Acery na ukrytej partycji
> posiadaja pliki do odzyskania systemu (chyba jakis obraz dysky albo cos
> takiego). Doszukalem sie tylko ze uruchamia sie to jakos komibinacja Fn
> +cos.
> Tylko ze podobno - tak mowi instrukcja - mozna odzyskac tylko w wybranej
> podczas pierwszego uruchomienia wersji jezykowej.

Owszem

>Czy ktos spotkal sie z
> takim przypadkiem i moglby poratowac informacja co i czy wogole da sie
> zrobic zeby odtworzyc windowsa po polsku aby skorzystac z licencjonowanego
> oprogramowania?

Uderzyć do sprzedawcy i spytać czy przypadkiem nie zrobił recovery DVD z
"czystego" laptopa na taki właśnie wypadek

Ja tak właśnie w pracy kazałem zrobić i dzięki temu już kilka osób udało
się uratować ;)

Jeżeli sprzedawca nie zrobił takich płyt to jedynie Acer może Ci pomóc, ale
przyznam, że nie mam pojęcia jaka jest procedura

Jeśli to laptop z serii 2492WLMI to zapraszam na priva

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098