Padł komputer

Autor: pit <pietrek45_at_WYTNIJmaster.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 23:30:29 MET

witam.
Po restarcie komputera ten już nie załączył się. objaw jest taki, że
zasilacz uruchamia się, na płycie głównej (Epox 8RDA3+) na wyświetlaczu
jest "FF" (czyli wszystko ok), wentylatory wszystkie się kręcą, a na
monitor nie jest puszczany sygnał. nawet pierwsza strona, gdzie pokazuje
Bios się nie wgrywa.
Sprawdziłem do tej pory: zasilacz, pamięć, kartę graficzną, procesor.
Problem występuje nadal. Czy możliwe jest, aby uszkodzona była płyta
główna, ewentualnie coś innego, co ominąłem przy sprawdzaniu?
Proszę o pomoc

--
pozdrawiam
pietrek45@WYTNIJmaster.pl