Re: jaki cooler na płytę Asus A7N8X-E Deluxe ? mało miejsca do zasilacza

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 22:20:21 MET

plusz napisał(a):
> jaki cooler kupić na płytę Asus A7N8X-E Deluxe ?
> jest mało miejsca do zasilacza - obecnie mam Spire WhisperRock IV i
> jeszcze ok 0,5 cm zostaje
> wentylator ma 1,5 roku i zaczyna być nieco głośny - chcę go wymienić,
> ale nie mogę znaleźć niczego efektywnego, co zmieści się na płycie i nie
> zahaczy
>
> Socket A, procesor Sempron 2200+

Ja ma Pentagram 100Cu +
I na tym procesorze przy tym pentagramie mozesz zaryzykować wyłączenie
wentylatora lub ustawnie go za pomoca dołączonego regulatora na minimum
- u mnie grzeje sie tylko do 51*C przy 5 godzinach intensywnego grania.
Ale to rzadkosc, podczas normalnej pracy mam 46 - 48*C.
jeśli bedzi trochę ciasno wystarczy naprawdę niewiele unieść zsialcza
tak aby był na dłuższych śrubkach i wygiąć jest miejsce.