Re: problem z odzyskaniem XP z CD - notebook HP

Autor: lemon <g_wesolowski_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 20:44:47 MET

ds napisał(a):

> Inne plytki startuja, ta moze tez, ale moze system najpierw sprawdza
> poprawnosc zainstalowanego xp, jesli jest poprawny to go uruchamia, jesli
> nie, leci instalka obrazu z cd ? - nic innego nie przychodzi mi do glowy...
>
> Pozdrawiam
> ds

Może to głupie, ale widziałem jak koles mordował sie z instalacją,
gdyż wykonał kopię obrazu na płytce, zamiast nagrać płytkę z
obrazu (czyli nagrał na płytę jakiś goły plik .iso). :-0
System nie sprawdza poprawności zainstalowanego systemu. Jeżeli przy
ustawionym w BIOSIE bootowaniu z napędu optycznego znajdzie plytę z
systemem, zaproponuje bootowanie z tej właśnie płytki.

Lmn