Re: Mac OS X TIGER na PC

Autor: <pmolski_at_ant.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 19:43:27 MET

Witam

rzuc okiem tu
http://www.tuning-pc.pl/artykuly/instalacja_mac_os_x_na_pc_wersja_power_pc/

> na razie to rzezbienie troche nie warte zachodu. w przyszlym roku DELL
> odgraza sie wypuscic kompy dual boot z windows i macOSem.

Hmm, odnosze wrazenie, ze latwiej bedzie to zrobic na wiosne, kiedy
Apple wypusci OS X Leopard. Latwiej bedzie tez (chyba) instalowac na
Core Duo - nowe maki maja taki procesor i Winda hula na nim bez
klopotow i szybko (podobno).
Aha - instalacja OSX na pc jest wbrew licencji Apple. Z drugiej strony
nie wiem jak sprawa braku zgody na instalacje na PC w licencji ma sie
do prawa polskiego - jezeli kupisz system, to chyba mozesz z nim zrobic
co chcesz?????
pozdr
Piotr