Re: jaki windows?

Autor: schizoidalna <nothing_at_special.mail>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 19:31:53 MET

PSYLO napisał(a):

> Wypadałoby dopowiedzieć, że mówisz o filmach kodowanych stosunkowo
> starymi kodekami, bo w przypadku najnowszych niestety,

A po co jakies inne kodeki? Styka ffdshow, te nowsze maja ac3 i xvida i
wlasciwie wszystko co potrzeba. Czyli wniosek: najnowszy ffdshow
wystarczy do najnowszych filmow. Wiem, bo na tym nowka kompie mam taki
zestaw i kazdy film idzie.
U mnie tylko przeszkadza stary sprzet, ktory nie potrafi sobie poradzic
z takimi bajerami jak dzwiek ac3

  ale taki procesor
> komfortu nie zapewni.

No nie.