problem z odzyskaniem XP z CD - notebook HP

Autor: ds <nie_at_chce.spamu>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 18:38:26 MET

Witam

Mam problem. Jest na pewno bardziej zwiazany z softem niz sprzetem, ale juz
sama nie wiem, moze to tez jakis problem sprzetowy...
Zakupilam w dniu dzisiejszym notebooka HP Pavilion dv6110.
Na ukrytej partycji jest obraz systemu WinXP do odtworzenia. Zrobilam jego
kopie na DVDx2.
Chce sprawdzic poprawnosc przeprowadzonej operacji i probuje ponownie
wrzucic system z tych plyt.
Nie wiem jak to zrobic. Wkladam DVD nr 1 do napedu, uruchamiam kompa, naped
wykrywa dysk, mieli go, mieli i uruchamia system z HDD.
Wciskajac F11 podczas startu kompa uruchamiam odzyskiwanie windowsa ale z
ukrytej partycji.
W jaki sposob uruchomic odzyskiwanie z plyt ?
Czy moj problem oznacza, ze plytki sie zle nagraly ?
Pomozcie prosze, bo w HP pracuja do 18-tej :(,
a w instrukcji jest napisane, ze nalezy wlozyc plyty i postepowac zgodnie z
komunikatami na ekranie...

Dzieki z gory
Pozdrawiam
ds