Re: Instalacja win xp - NeverEnding Story

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 17:05:41 MET

alacak napisał(a):
> Mozesz rozwinac co to instalarka?
>
> Sterowniki do SATA mam na 2 dyskietkach. Nieraz przy wgrywaniu (F6) jest
> komunikat, ze jest niewidoczna lub plik uszkodzony, ale ponowne wlozenie
> dyskietki pomaga. Moze to to? Przygotuje nowa dyskietke i moze wymienie
> flopa?

Masz tu linka: http://www.wgk.com.pl/forum/viewtopic.php?t=31902

Tam wszystko opisałem swego czasu.Żadna z tych odpowiedzi nie okazała
się trafna - pomogła zmiana instalarki.Nawet instalowałem ręcznie
sterownik VIASRAID.SYS zamiast VIAMRAID.SYS(znajdziesz do nich link w
wątku) ale to też nic nie dało.Może Ci to pomoże, ale u Ciebie sprawa
wygląda inaczej, Ty jesteś już "dalej"

Tomaszek