jaki windows?

Autor: schizoidalna <nothing_at_special.mail>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 16:27:14 MET

Witam,

korzystam z dwoch komputerow- jeden nowszy smiga na xpeku,
drugi mam tylko do wlasnego uzytku - staruch sprzed kilku lat z
zainstalowanym win98

zamierzam sie na niego z formatem, bo coraz wiecej rzeczy zaczyna sie
krzaczyc, a poza tym po tak dlugim czasie by sie chyba przydalo
i teraz tak:
nie wiem czy znow zainstalowac win98, czy moze przejsc o poziom wyzej -
win2000 czy jakis windows millenium (nie za bardzo znam sie na tych
systemach)? xp raczej odpada ze wzlegu na slaby sprzet, a sprzet mam taki:

celeron 333
pamiec 96 ram
grafika-savage4
dysk 30gb (2 partycje)

Staruch potrzebny mi jest a to do muzyki, filmow czy pogrania w kilka
klasycznych gierek plus office i jakis starszy photoshopik.
Gdyby mi ktos poradzil jaki windows bedzie najlepszy... bede ogromnie
wdzieczna:).

pozdrawiam
schizoidalna