Problem z Gigabyte GeForce 7600 GS

Autor: Tomaszek <tomaszekk_at_bigfoot.com>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 15:24:00 MET

Witam!

Nie miałem ostatni w życiu poważniejszych problemów, pomyślałem zatem że
  zafunduję sobie nową kartę graficzną. Jako że płyta główna nie ma
slotu PCI-E, a zależało ,i tez na ciszy (cały zestaw jest chłodzony
wodą), wybór padła na Gigabyte GeForce 7600 GS AGP, z pasywnym
chłodzeniem. Problemy zaczęły się od razu. System wystartował normalnie
ale w momencie wyświetlenia ekranu powitalnego windows, nastapił zwis.
Tak było za każdym razem, czasem zwieszał się nawet wcześniej :-)

Przeszukałem archiwum grup dyskusyjnych i różne fora, dowiedziałem się
że prawie zawsze wina leży po stronie zasilacza. Zajrzałem do budy,
zasilacz niby 350W ale jakś Gigabajt, a więc do ideału mu daleko :)
Poszedłem do sklepu i kupiłem Modecoma MC-400ATX 2.0 PFC. Zapas mocy
wystarczający aż nadto, jako że zestaw zbyt rozbudowany nie jest. Ku
mojej radości system odpalił się i nawet udało mi się zalogować do
windowsów, ale w 10 sek. później znowu nastąpił zwis. To był jedyny raz
kiedy w ogóle udało mi się odpalić windowsy :-) Czy orientuje się ktoś
może w czym tkwi problem? Poniżej konfiguracja zestawu

Sempron 2200+
Asrock KT7VT4A+
Gigabyte GeForce 7600GS AGP
1 x HD