Re: Pozioma czarna linia na Trinitronie

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 13:35:29 MET

> Tez mi sie wydaje ze to jakies perfidne uszkodzenie - wygląda jak paproch
> pod szkłem. No ale Bad piksele na LCD tez denerwuja i jakoś ludzie żyją.

Pojawiaja sie z czasem spalone plamki. U mnie po 2 latach na diamondtronie
(tez z drucikami) pojawila sie jedna w rogu, a w starszym monitorze co
uzywalem go z 5 lat mialem ze 3-ry.
Co do drutow, to naprawde nie ma co przesadzac, przynajmniej ja ze swojego
diamondtrona jestem super zadowolony i jak bym mial go zmienaic na LCD to
bym musial wydac ponad 2tys zebym byl zadowolony...

Pozdr.